Odstoupení od smlouvy
Nakupování na dálku má i svá úskalí a i přes veškerou snahu důkladného výběru se Vám zboží nemusí zalíbit, nesplní Vaše očekávání, popřípadě nesedí velikost. To se může stát a je to v pořádku. Zboží je možné bez udání důvodů do 14 dní vrátit a my Vám vrátíme zpět peníze i s poštovným, které jste zaplatili při objednání.
Jaké zboží mohu vrátit?
Výrobek musí být bez poškození, nepoužitý a pokud možno nejlépe v původním obalu i s veškerým příslušenstvím. Myslete prosím na to, že výrobek koupí někdo další po vás. Zboží musí být bez známek použití.
Do kdy mohu zboží vrátit?
Odstoupení od smlouvy je nezbytné odeslat nejpozději do 14. dne od převzetí zboží na adresu společnosti nebo na e-mail e-shop@worknow.cz. Po této zákonné lhůtě již není možno od smlouvy odstoupit. Zboží odeslané po této lhůtě zůstane u nás, kde si jej můžete po předchozí domluvě vyzvednout. Zboží nebudeme odesílat zpět. Vždy nás prosím kontaktujte předem.
Kam mám zásilku odeslat?
Zásilku vrátíte tak, že ji odešlete naši provozovnu na adresu: M.A.C. Distribution s.r.o., Tržní 2902/14, 750 02 Přerov
Neposílejte prosím balík na dobírku, takové zásilky nebudou převzaty. Doporučujeme zásilku pojistit proti případnému poškození či ztrátě při přepravě.
Co Vám bude vráceno?
Pokud nám zboží zašlete nepoškozené a nepoužité, vracíme za zboží stejnou částku, jakou jste zaplatili. Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej s vrácenou částkou. Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s ním jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Nutným nakládáním se rozumí zhlédnutí a vyzkoušení zboží tak, jak by to bylo možné v kamenném obchodě před zakoupením.
Vrací se i poštovné? V případě odstoupení od celé objednávky vracíme samozřejmě i náklady na poštovné včetně dobírky. Prodávající je však povinen vrátit náklady na dodání jen do výše nejlevnějšího nabízeného způsobu dodání. Pokud jste tedy při nákupu využili nadstandardní služby kurýra či expresního dodání, bude vám částka zkrácená o rozdíl této a nejlevnější služby.
Kdo hradí poštovné za vrácení zboží?
Kupující, který odstoupí od smlouvy, nese náklady spojené se zasláním nebo vrácením zboží prodávajícímu zpět. Peníze za zaslání zásilky zpět mu nebudou uhrazeny.
Níže najdete vzor, který můžete využít jak pro elektronické, tak i pro fyzické odstoupení od smlouvy.
Vzor odstoupení od smlouvy stáhnete zde
Co mám zabalit do zásilky?
- Produkt, který chcete vrátit (kompletní balení v původním obale včetně příslušenství)
- Kopie faktury, případně číslo objednávky - pokud ji nemůžete v e-mailu najít, kontaktujte nás na e-shop@worknow.cz
- Formulář pro odstoupení od smlouvy, kde výslovně prosím uveďte, že zboží vracíte (uvádět důvod není povinné) s uvedeným číslem Vašeho bankovního účtu pro poukázání kupní částky zpět
Co se bude dít dále?
Na vrácené zboží vystavíme dobropis, a částku v něm uvedenou Vám proplatíme na účet, který jste uvedli ve formuláři. Zpravidla tak uděláme do 5 dní od doručení vráceného zboží, nejpozději však v zákonné lhůtě. Kupující má právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s dodáním zboží, nikoliv na náklady spojené s vrácením zboží.
Byla-li snížena hodnota zboží, je kupující povinen prokazatelně chybějící hodnotu nahradit v penězích.